Op naar Boedapest

6 maart 2017 - Praag, Tsjechië

Daar ga je dan verder met de trein naar Budapest. Voelt nu al alsof je een week reizen achter de rug zit. Maar de enkele dagen in Praag waren fantastisch. Zoveel leuke, boeiende, inspirerende mensen nu al tegen gekomen en zoveel gelachen. Erg getroffen met het hostel waar ik in terecht was gekomen. Van de stad ontdekken, pubcrawl, vivaldi concert bijgewoond, gezamelijk eten met het hostel dat eindigde op een awesome jam sessie met een 2 dudes uit canada en australie die ook gitaar spelen. Met hen de meest bizarre pub bezocht met verhogingen waar mensen een baan zochten naar hoger gelegen chill plekken. Een monster van een hond die daar zijn rondje liep. Waarbij je uiteindelijk weer achter de piano eindigd met het beetje jazz skills dat je hebt en vervolgens door een local tips en tricks te leren krijgt... Pfff, echt teveel om op te noemen maar allemaal zo fantastisch en dit is nog maar het begin... Met een grijns op me gezicht stap ik het trein coupe in. Op naar de volgende stad Boedapest. Helaas moet ik grote stappen maken omdat het visum van Iran al aan het aftellen is en mogen voor 16 April daar 1 maand verblijven. Dus helaas nu al weer verder en geen Bratislava en Brno waar ik langs kom